Het toevluchtsoord voor gebroken harten

Het toevluchtsoord voor gebroken harten

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0

‘Het toevluchtsoord voor gebroken harten’ van Susan Anne Mason is het eerste deel in een nieuwe serie en speelt zich af in Toronto, 1939. Olivia Rosetti wordt opgepakt en gevangengezet omdat zij ongewenst zwanger is geraakt. Ze wordt ‘onverbeterlijk’ geacht en naar een heropvoedingsgesticht gestuurd, waar ze de meest vreselijke dingen meemaakt.

Wanneer Olivia na anderhalf jaar zwaar getraumatiseerd vrijkomt, wordt ze in huis genomen door Ruth Bennington. Samen besluiten ze een opvanghuis te beginnen voor vrouwen in dezelfde situatie. Maar Olivia blijft last houden van haar verleden – tot ze weduwnaar Darius Reed en zijn dochtertje ontmoet. Zij helpen haar om zich langzaam weer geliefd te gaan voelen.

Susan Anne Mason was altijd al een meester in het schrijven van meeslepende historische romans, en in deze nieuwe serie wordt het nog een stukje aangrijpender. Als je eenmaal in deze roman begonnen bent, kun je hem onmogelijk nog wegleggen.

Historische roman (populair)
KokBoekencentrum Fictie
09 februari 2022
09 februari 2022

Reacties op: Het toevluchtsoord voor gebroken harten