Het totaalrecept

Hoe kan het dat zoveel mensen worstelen met hun gewicht, diëten en balans? Wat is de weg naar een blijvend gezond gewicht? Hoe krijg je dat goede gevoel waar je zo naar op zoek bent? En hoe zorg je voor levenslange motivatie?

Het Totaalrecept geeft je een complete kijk op de weg naar een gezond gewicht en een vitaal leven. Lekker in je vel zitten vraagt om samenwerking tussen je hoofd, hart en lijf. Vitaliteitscoach Tally Bosma vertelt je hoe het een samenhangt met het ander en hoe je met de vijf ingrediënten uit de Vitaliteitscirkel jouw persoonlijke recept samenstelt:
’Hoe leef je van binnenuit? - Hoe denk je? - Hoe eet je? - Hoe laad je op? - Hoe beweeg je?’

Vanuit een positieve kijk op jezelf ga je beter voor jezelf zorgen. Je herkent en doorbreekt patronen. Je ontdekt hoe leuk en lekker gezond eten is met de pure recepten en haalbare weekmenu’s. Je valt af, wordt gezonder en fitter. Op een ontspannen manier werk je stap voor stap naar een vitale leefstijl die bij jou én je sociale leven past.

Met:
Inspirerende verhalen uit de praktijk
In 4 weken een pure basis
Kies jouw persoonlijke weekmenu’s
45 heerlijke basisrecepten
Gezond, haalbaar & lekker

Tally Bosma is vitaliteits- en leefstijlcoach en begeleidt in haar eigen praktijk mensen naar een gezond gewicht, een betere balans en een vitaal leven. Op basis van persoonlijke ervaringen en haar kennis en kunde als professional, ontwikkelde Tally een totaalaanpak vanuit nieuwste inzichten op het gebied van voeding en leefstijl en thema’s uit de positieve psychologie.

Karine Hoenderdos: schrijver, diëtist en mede-oprichter van PuurGezond:
“Door aan de slag te gaan met de Vitaliteitscirkel, komt er een duurzame oplossing voor problemen met leefstijl en kom je blijvend beter in je vel.”

Business & Management , Gezondheid & Psychologie
Gezondheid algemeen