Het venijn zit in de staart

Niemand kan zo’n web van spanning weven, zo’n schok van verrassing teweegbrengen of zo’n levensles leren als bestsellerauteur Jeffrey Archer. Van Afrika tot het Midden-Oosten en van Londen tot Beijing neemt Archer ons mee naar plaatsen die we nooit hebben gezien en stelt ons voor aan mensen die we nooit zullen vergeten. Maak kennis met de overspelige echtgenoot die denkt dat hij de volmaakte moord heeft gepleegd, de zelfverzekerde schaakkampioen die een mooie vrouw bespeelt voor een inzet veel hoger dan geld en met de minister van Financiën die het geheim van een Zwitserse bank wil kraken. Jeffrey Archers verzameling van twaalf fascinerende korte verhalen sleept je mee op een reis van gefnuikte ambities, onsterfelijke liefde en onwankelbare eer die je nooit zult vergeten.

Is Het venijn zit in de staart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het venijn zit in de staart