Het verdoemde verbond

Het verdoemde verbond

Gelezen 20 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 1 Recensies 8
Young adult   Topics 0
“De enige manier om haar te bevrijden is om mij te bevrijden. Wat dacht je ervan om een verdoemd verbond met mij te sluiten?”

De dertienjarige Cara voelt zich alleen en niet-begrepen. Haar knuffelbeer is haar enige vriend. Hij is ook het enige aandenken aan haar moeder, die jaren geleden is verdwenen. Als Cara erachter komt dat de Demonenkoning haar moeder heeft ontvoerd, sluit ze met hem een verbond: in ruil voor haar hulp bevrijdt hij haar moeder.
Samen met haar knuffelbeer reist ze naar andere werelden. Daar komt ze in aanraking met eigenaardige rassen en bijzondere krachten. Cara beseft dat haar samenwerking met de Demonenkoning niet zonder gevolgen is.

Cara staat voor de onmogelijke keuze: het heelal redden of haar moeder bevrijden.

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 13-15 jaar