Het zomerse geheim van Marigold

Het zomerse geheim van Marigold

Gelezen 10 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 21 Favoriet 0 Recensies 6
Feelgood   Topics 0
Kan een zomers geheim uit het verleden een nieuwe toekomst tot bloei brengen?

Voor twee mensen die eigenlijk concurrenten van elkaar zijn – ze runnen allebei een kunstcentrum in Cornwall – kunnen Sybill Helyer en Coren Penhaligon het vrij goed met elkaar vinden. Zo goed zelfs dat Sybill zou willen dat de eigenaar van Pencradoc Arts Centre eens opkeek van zijn spreadsheets en haar écht opmerkte. Helaas is zelfs dat te veel gevraagd voor workaholic Coren.

Maar wanneer Sybill en Coren hun krachten bundelen om een tentoonstelling te organiseren over het wilde en wonderbaarlijke leven van Elsie Pencradoc, een getalenteerde kunstenares die in het begin van de twintigste eeuw op Corens landgoed woonde, staat hen een verrassing te wachten. Hoe gaan een geheim schetsboek en een prachtige jurk van een gekostumeerd bal dat lang geleden tijdens midzomer plaatsvond, hen naar de schandalige waarheid over Elsie leiden? En zal het hen er misschien toe aanzetten om zelf een paar lang bewaarde geheimen te onthullen?

Romantiek
Romantiek