Kerst op het eiland Skye

Kerst op het eiland Skye

Rank 5062 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Wat zou jij ervoor over hebben om met kerst bij degene te zijn van wie je houdt?
Het Eiland Skye is een plek vol magie, met name rond de kersttijd, en er is geen plek op aarde waar Zac Fallon liever de kerstdagen zou doorbrengen. Maar hoewel Zac alles heeft wat zijn hart begeert op het eiland, is er toch een iemand die mist, en dat is Ivy McFarlane.

Ivy werkte ooit met Zac samen, maar sloeg haar vleugels uit en verhuisde naar Glastonbury. Sindsdien mist hij haar ontzettend. Nu is het bijna kerst en Zac realiseert zich dat Ivy een gat in zijn leven heeft achtergelaten dat hij niet kan verdragen. En dus gaat hij op pad om Ivy op tijd naar Skye te halen om samen kerst te vieren, maar zal het hem lukken voor Kerstmis terug te zijn... en zal Ivy hem wel willen vergezellen?

Een nieuw romantisch verhaal van de hand van Kirsty Ferry, bekend van de boeken over het hotel Carrick Park (De betovering van Kerstmis en Zomer op Carrick Park)!
Romantiek
Romantiek