Een hete ijssalon

Een hete ijssalon is één van de bekendste titels van Heere Heeresma. Een spannend, ronduit hevig erotisch avonturenboek dat reeds vele lezers in vervoering bracht. Naast het titelverhaal van deze bundel, waarin op niets verhullende wijze de meeslepende, hete belevenissen worden gevolgd van een lerares Duits met een van haar leerlingen, bevat het boek 4 andere verhalen. Achtereenvolgens laat de auteur ons kennismaken met de schandalig-heftige explosie van twee keurige, maar zichzelf vergeten echtparen. En natuurlijk met de daverende sexexperimenten van dat 'gezellige stel van 2 hoog'. Dezelfde laaiende hartstocht vinden we terug in het verhaal 'De pantalon en de bikini'. Niets verhullende, strenge sexlessen komen aan bod, maar ook die ene, verboden liefde. Alle verhalen zijn zo uit het volle leven gegrepen en worden met de nodige humor zo luchtig als badschuim gebracht.... Een hete ijssalon mag gerekend worden tot de Nederlandse pornografische klassiekers.

Is Een hete ijssalon het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een hete ijssalon