Hier! + Nu! = Plop!

Hier! + Nu! = Plop!

Vind je het niet gemakkelijk om in een paar woorden uit te leggen wat meditatie, zen, yoga en mindfulness voorstellen? En wat die kunnen opleveren?
Dit heldere en speelse boekje verrast. Via eenvoudige taal en kleurige beelden krijg je als lezer toegang tot de essentie van meditatie, zen, yoga en mindfulness. En tot wat bewustwording werkelijk betekent.
‘Hier! + Nu! = Plop!’ is een luchtig cadeau inclusief negen bijzondere oefeningen die voor iedereen geschikt zijn. Het boek toont het dagelijkse leven als een onvermijdbare en onmisbare stroom uitdagingen die jou prikkelen en tot onvermoede hoogtes en diepgang kunnen leiden, tot de kern.
Tura Gerards leerde zen-meditatie van Osho en is auteur van “Vrij van chronische depressie in 21 dagen - Help jezelf in twee stappen”, “De 4 V’s van zelfsuggestie - Hoe Milton H. Erickson opnieuw leerde lopen” en “Een mens beter laten worden dankzij suggestieve taal”. Hij coacht mensen met ad(h)d, pijn, angst en chronische depressie en is gespecialiseerd in suggestieve taal.
Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit