Hij houdt niet van me, hij houdt van me

In Davenport Hall verkeert het huis van de familie Davenport in een staat van chaos: Lord Jack Davenport (ook wel bekend als Blackjack, vanwege zijn gokverslaving) is ervandoor gegaan met zijn negentien- jarige vriendin, zijn gezin - moeder Lady Lucasta en zijn twee dochters Daisy en Portia - in verbijstering achterlatend. Buurman Steve Sullivan komt op visite en stelt voor dat de familie haar landgoed ter beschikking stelt als filmlocatie: Roman Pictures, een Amerikaanse filmmaatschappij, is op zoek naar een plek in Ierland om een televisieserie op te nemen getiteld: 'Gone With the Wind,
deel 3: de terugkeer van Rhett'. Portia vindt het een fantastisch idee, omdat de familie in geldnood verkeert en het landgoed zich in een haveloze staat bevindt.
Ondertussen is de familie De Courcey recent in het dorp gaan wonen en besluit een feestje te geven: hun zoon Andrew wordt verliefd op Portia, iets waar de ouders niet gelukkig mee zijn. Mrs De Courcey probeert Andrew's ex Edwina in te zetten om een wig tussen de geliefden te drijven. In Davenport Hall is de filmcrew inmiddels gearriveerd, en wordt Daisy verliefd op hoofdrolspeler Guy Van der Post. Ondertussen heeft de lokale politicus Shamie Nolan zijn oog laten vallen op Davenport Hall, reist af naar Las Vegas om het landgoed voor een prikkie te kopen van Lord Jack en sommeert de bewoners te vertrekken…

Is Hij houdt niet van me, hij houdt van me het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hij houdt niet van me, hij houdt van me