Waarom had ik ook alweer een man nodig?

Waarom had ik ook al weer een man nodig? Is onweerstaanbaar grappig en effectiever dan het beste zelfhulpboek als het gaat om het doorgronden van menselijke relaties en drijfveren. Amelia Lockwood wil niet hebberig lijken. Ze is blij met haar carrière in de televisiewereld, haar prachtige appartement en haar vrienden. Wat ontbreekt is de trouwring om haar vinger. Amelia wil een man. Geen vriendje, geen minnaar, geen one-night stand, maar een echtgenoot en een bruiloft in de Vera Wangjurk van haar dromen. Ze schrijft zicht in voor de cursus ‘Hoe kom ik als 35-plusser aan de man’. Ze slikt haar trots in en levert zicht over aan Ira, de cursusleidster, een vinnige tante met een messcherpe tong en een in vitriool gedoopt gevoel voor humor. Door haar wordt Amelia getraind om marketingprincipes toe te passen om haar droomvent te veroveren op dezelfde manier als ze haar droombaan veroverd heeft. Een essentieel onderdeel van de cursus is echter dat ze al haar vorige vriendjes opnieuw moet opzoeken om erachter te komen waar het precies fout ging. Deze verrassende speurtocht brengt haat tot verhelderende inzichten…

Is Waarom had ik ook alweer een man nodig? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waarom had ik ook alweer een man nodig?