Hildes droom

Hildes droom

Hildes droom is een onvergetelijk familie-epos dat zich afspeelt in de roerige jaren vlak na de Tweede Wereldoorlog

Wiesbaden, 1945. De oorlog is eindelijk voorbij. Nu is de tijd van herstel aangebroken: mensen herpakken hun leven, maken de balans op en kijken vooruit naar de toekomst. Zo ook Hilde Koch, de jonge erfgename van het pittoreske Café Engel. Het café, dat al decennialang in handen is van haar familie, is gedurende de oorlogsjaren in verval geraakt. Hilde is vastbesloten het ooit zo glorieuze familiebedrijf in ere te herstellen en liefde en vreugde terug te brengen tussen de eeuwenoude muren. Maar een onverwachte bezoeker brengt een duister geheim met zich mee dat de verhoudingen binnen de familie op scherp zet, en de pas afgelopen oorlog dichterbij brengt dan ooit.

In de pers

‘Het is knap dat Lamballe zo’n dik boek weet te schrijven en het voor elkaar krijgt dat je na het dichtslaan nog steeds niet klaar bent met de personages en hun verhalen. Je wilt meer.’ **** Libelle

‘Een intrigerend verhaal dat me tot het einde toe nieuwsgierig hield.’ Thrillersandmore.com

‘Een heerlijke reis naar de vorige eeuw, waar liefdes, intriges en geheimen broeien.’ Booksandwords.be

Boekerij
12 april 2022