Hildes geluk

Hildes geluk

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0

Deel 3 van de Café Engel-serie

Wiesbaden, 1959. Hilde Koch is eindelijk de nieuwe baas van Café Engel en ze moet meteen vechten voor haar bestaansrecht. Er is een concurrent die dansavonden organiseert en steeds meer gasten trekt. Bovendien heeft haar man sinds kort een eigen wijnmakerij, een langgekoesterde droom. Daardoor is hij niet langer de grote steun voor Hilde die hij vroeger was. Als de nieuwe patissier van Café Engel Hilde het hof probeert te maken, wordt haar huwelijk flink op de proef gesteld.

Ook Hildes broer kan haar niet helpen bij het beschermen van het café. Hij stort zich in de verleidelijke en tijdrovende wereld van de filmindustrie. Zal het Hilde op eigen kracht lukken om haar broer te behoeden voor misstappen, haar huwelijk te beschermen en het café waar ze zo voor heeft gevochten te redden?

In de pers

‘Een pareltje vol emotie.’ De Telegraaf, VROUW

‘Fijne dialogen, mooi tijdsbeeld en de schrijfstijl is zo vloeiend dat je door de bladzijdes heen vliegt. Gelukkig is dit pas het eerste deel van de Café Engel-serie.’ **** Libelle, Boek van de Maand (juli 2021)

‘Een meeslepende familiesaga vol krachtige personages in een schitterende historische setting. Liefhebbers van Lucinda Riley, Corina Bomann en mijn serie Het weesmeisje moeten dit gewoon lezen.’ Anne Jacobs

Historische roman (populair)
Boekerij