Historische Route De slag om Arnhem

Dit boek voert u langs de plekken waar de geallieerden de grootste luchtlandingsoperatie van de Tweede Wereldoorlog uitvoerden, met als doel een corridor over de grote rivieren van Nederland te openen voor het oprukkende landleger richting Duitsland. Helaas lukte het de Engelsen niet de laatste brug bij Arnhem veilig te stellen, maar dit boek vertelt het verhaal van de moed en de opoffering van de Britten, de Amerikanen en de Polen die naar Nederland werden gezonden om onze vrijheid te herstellen. Voor iedereen die geïnteresseerd is in het waar en hoe van de Slag om Arnhem is deze gids een onmisbaar hulpmiddel.

Is Historische Route De slag om Arnhem het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Historische Route De slag om Arnhem