Hoe haal je het uit je hoofd!?

Hoe haal je het uit je hoofd!?

Hoe haal je het uit je hoofd?!Voorkom een burn-out met yoga en meditatieIn ons werk is flexibiliteit tegenwoordig de norm, we moeten op allerlei fronten snel kunnen schakelen. De druk neemt toe en dat geeft spanning; een burn-out ligt voor steeds meer mensen op de loer, misschien ook wel voor jou. Hoe ga je op een gezonde manier met die druk om? Wat kun je doen om weer rust in je hoofd te krijgen? Hoe pak je de regie terug?In dit boek legt Asha Kalijan uit hoe je de impact van alle ontwikkelingen op je persoonlijke balans kunt verminderen of in goede banen kunt leiden. Daarbij is een hoofdrol weggelegd voor yoga en meditatie, twee manieren die je kunnen helpen om betere keuzes te maken in je leven. Met het door Asha ontwikkelde persoonlijk leiderschapsmodel leert ze je beter omgaan met hectische situaties en hoe je je vitaliteit terug kunt krijgen. Met behulp van de uitleg, de oefeningen en de dagelijkse check-ups in dit boek raak je beter bestand tegen de dagelijkse stress op de werkvloer en hervind je de innerlijke balans die je misschien bent kwijtgeraakt. Want werkelijk succes komt van binnenuit! Over de auteurAsha Kalijan is coach, consultant
Gezondheid & Psychologie
Van Duuren Media