Hoe krijgt ze het voor elkaar

De internationele bestseller Hoe krijgt ze het voor elkaar van Allison Pearson wordt verfilmd. In Nederland verkochten wij 30.000 exemplaren van het boek, een oergeestig en hartverscheurend verhaal over het geheime leven vol schuldgevoel van werkende vrouwen: het zelfverwijt, de komische teleurstellingen, de duizelingwekkende uitputting en de wanhoop.

Allison Pearson is journalist en recensent. Ze schrijft columns voor de Evening Standard en de Daily Telegraph en woont met haar man en twee kinderen in Londen. Hoe krijgt ze het voor elkaar is haar romandebuut. In 2010 verscheen I think I love you.

Vanaf november 2011 draait de film in de Nederlandse bioscopen met in de hoofdrol Sarah Jessica Parker, bekend van de tv-serie Sex & The City.

Is Hoe krijgt ze het voor elkaar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoe krijgt ze het voor elkaar