Hoe mens te zijn

Hoe mens te zijn

Psychologie vertaald naar het dagelijks leven, door de 'therapy queen of Instagram' met meer dan 50.000 volgers.
Wil je begrijpen hoe je jeugd je relatie met jezelf en anderen beïnvloedt? Wil je in jezelf geloven en tevreden zijn met wie je bent? Wil je weten hoe social media je emotionele welzijn bepalen? Als het antwoord op een van deze vragen ja is, dan is dit boek iets voor jou.
Sophie Mort is psycholoog en heeft het tot haar missie gemaakt om psychologie vanuit de praktijkruimte naar het dagelijks leven te vertalen. Ze geeft zonder de drempel van een wachtlijst of intakegesprek hands-on advies over de moeilijkste vraag in het leven: hoe moeten we eigenlijk mens zijn?
In dit inzichtelijke en praktische boek legt ze uit waarom we ons allemaal van tijd tot tijd weleens angstig, gestrest of onzeker voelen, met herkenbare verhalen en toegankelijke tools en technieken om ons welzijn te bevorderen.
‘Duidelijke en toegankelijke adviezen voor moderne geesten.’ Matt Haig, auteur van Middernachtbibliotheek
‘Dr. Soph is de therapeut en beste vriend die de wereld verdient. Een onmisbaar en levensveranderend boek dat in iedere boekenkast zou moeten staan!’ Scarlett Curtis, auteur van Feministen dragen geen roze (en andere leugens)
‘Deze handleiding over mens-zijn raakt de psychologische kern en verheldert waarom je je voelt en gedraagt zoals je doet.’ The Times

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Harpercollins
16 maart 2022
16 maart 2022

Reacties op: Hoe mens te zijn