9200000101809369

Hoe voed ik mijn ouders op?

Gelezen 11 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Junior Newsroom 1   Topics 0

Grappig handboek voor elk kind dat zijn ouders weleens een lesje wil leren Hoe voed ik mijn ouders op? is een bijzondere samenwerking tussen filosofen Stine Jensen en Frank Meester. Eerder toerden zij al samen langs Nederlandse zalen met hun filosofische theater lezing 'Het Opvoedcircus' en zij schreven samen De Opvoeders. Wat filosofie de schipperende ouder kan leren. Nu komen ze met een humoristisch én filosofisch kinderboek over dit thema. Allerlei probleemouders komen aan bod, zoals de telefoonouder, de overwerkte ouder, de te-jong-gekleed-­ouder, de ruzie-ouder, de mijn-kind-is-hyper-intelligent-­ouder en zo nog 15 onuitstaanbare vaders en moeders die wel een beetje opvoeding kunnen gebruiken! Elk hoofdstuk begint met het probleem van een kind, dat vervolgens tips krijgt van andere kinderen én van filosofen Stine en Frank (die zelf overigens ook geen perfecte ouders zijn...) Leuk en leerzaam voor ouder en kind!

Kind & Jeugd
Non-fictie kinderboeken (<12 jaar)
Kluitman
13 mei 2019
14 mei 2019
9789020618433

Reacties op: Hoe voed ik mijn ouders op?