Hoe we zullen leven op Mars

Leven op Mars is niet alleen mogelijk, het is onafwendbaar. De race om de eerste mensen naar de rode planeet te brengen is volop aan de gang. De hoofdrollen in dit geldverslindende drama zijn weggelegd voor tot de verbeelding sprekende ondernemers zoals Elon Musk (SpaceX), Jeff Bezos (Amazon, Blue Origin) en Richard Branson (Virgin Galactic), en bedrijven als het Nederlandse Mars One, die vóór NASA een vlag willen planten op Mars. Klinkt als sciencefiction, maar over twintig jaar realiteit. Volgens Stephen Petranek is het zelfs een noodzakelijk back-upplan voor de mensheid. 'Hoe we zullen leven op Mars' toont hoe we met reeds bestaande technologie Mars bewoonbaar kunnen maken.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Hoe we zullen leven op Mars het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Hoe we zullen leven op Mars