Hoera! Ik krijg een brusje! - Het zwangerschapsboek voor de allerkleinsten

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Pssst! Niet verklappen hoor, maar ik word grote broer! Ik mag kroelen op de bank. En luiers verschonen. Wat een stank! Op mijn tenen kijk ik mee. Kleine handjes. Ik tel er twee. Er komt een mevrouw in een witte jas. Met allerlei spulletjes in haar tas. Als de baby slaapt is er tijd voor mij. En beschuit met muizen. Dat maakt me blij!  Gefeliciteerd! Jullie zijn in verwachting van jullie tweede, derde, vierde, vijfde of misschien zelfs wel tiende kindje! En dat betekent dat JIJ grote broer of zus gaat worden. Om de toekomstige grote broer of zus voor te bereiden op de komst van de baby kun je dit boek uitstekend gebruiken. Je bereidt je kind(eren) spelenderwijs voor op de unieke periode rondom de geboorte en kraamtijd. De vrolijke illustraties en rijmende teksten worden een feest van herkenning voor de allerkleinsten. Zo geniet je samen nog meer van de geboorte van jullie brusje! +

Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Boekscout VOF
26 juli 2019
26 juli 2019

Reacties op: Hoera! Ik krijg een brusje! - Het zwangerschapsboek voor de allerkleinsten