Hoerenchance

Hoerenchance

Rank 2066 Gelezen 2 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
‘Ik was bloednerveus. Mijn hart bonsde in mijn keel, mijn handen waren klam en mijn voeten ijskoud. Ik liep zenuwachtig heen en weer door mijn appartement, mijn hoofd brekend over hoe ik hem zou ontvangen. Zou ik hem vriendelijk de hand schudden terwijl ik me voorstelde, of kon ik dat beter overslaan en hem meteen kussen? Kleed ik hem uit of doet hij dat
zelf? Vraag ik hem zich eerst even in de badkamer op te frissen of word ik verondersteld hem te wassen? Vooraf betalen of nadien?’

De eerste klant. Een nieuwe ervaring. Een nieuw leven.

‘Ik wilde het maar een paar dagen doen, hooguit een week, als remedie tegen de verveling, omdat ik wat spanning in mijn leven wilde, omdat ik het geld wel kon gebruiken. De job bleek echter te leuk om niet te blijven uitoefenen. Wat begon als een spelletje is inmiddels uitgegroeid tot een fulltime baan met een businessplan en toekomstvisie.’

Sigrid Schellen schreef met Hoerenchance een openhartig en fascinerend boek waarmee ze het taboe rond sekswerk wil doorbreken, de clichés wil ontkrachten en pleit voor een wettelijk statuut. De verhalen over haar belevenissen als sekswerker zijn soms sensueel en prikkelend, dan weer humoristisch of kwetsbaar. Altijd eerlijk en heerlijk om te lezen.
Uitgeverij Vrijdag
02 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,95 Bestel het e-book € 9,99