Hoerenjong

Sportjournalist Ab Ruib heeft nu 'de tijd aan zichzelf', zei de directeur om de bittere pil te vergulden. Niemand laat meer iets van zich horen, zelfs een afscheidsreceptie is hem niet gegund. Hij denkt: 'Ik krijg jullie nog wel.' En daar is hij druk mee bezig. Hij heeft alles verzameld wat hij aan belastend materiaal over zijn ex-collega's kon vinden en dat is veel, want hij zit al zijn leven lang in de journalistiek en hij heeft zijn ogen en oren altijd goed opengehouden. Wie te veel drinkt, wie vreemdgaat, wie sjoemelt met zijn declaraties of in de baas zijn tijd naar pornosites surft en nog veel meer. Ab Ruin werkt een duivels plan uit waarbij hij al die informatie in zijn voordeel kan gebruiken. Een plan dat lijkt te slagen - tot er een dode valt. Dat was niet de bedoeling ...

Redactionele recensie

Recensies (8)

Meer recensies

Is Hoerenjong het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoerenjong