Holi

HOLIEen meeslepend kinderverhaal dat de kracht van Holi verbeeldt. Het Holifeest, is een hindoeïstisch feest dat jaarlijks rond maart gevierd wordt. Holi is niet alleen een lentefeest, maar ook een nieuwjaarsfeest waarbij de aandacht voornamelijk is gericht op het goede, dat het kwade overwint. Dit boek vertelt een verhaal, dat voor jonge kinderen erg herkenbaar is in hun sociaal emotionele ontwikkeling. Al bladerend zie je hier en daar een Holi element op de prenten. Ra, ra, waar zie jij ze?Dit jaar vieren wij Holi op 28 en 29 maart en staan wij stil bij de gedachte, dat het goede het kwade zal overwinnen.

Is Holi het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Holi