Honden voor het leven - cover.9789026624834

Honden voor het leven

Rank 519 Gelezen 207 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 116 Favoriet 6 Recensies 13
Literatuur & Romans Artikelen 3 Newsroom 2 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Voor het eerst vertelt Arthur Japin over de hond die hem heeft opgevoed en twee puppy’s die zijn kijk op het leven bepalen. Grote thema’s als liefde, hoop, moed en vriendschap komen aan de orde. Herkenbaar voor groot en klein, troostend, aangrijpend en toegankelijk. Een wonderschoon verhaal over hondentrouw, avontuur en vrolijkheid, voor iedereen die van het leven houdt. De prachtige illustraties in kleur van Martijn van der Linden brengen Kellie, Trip en Basso tot leven en nemen je mee naar een wereld van kwispels, modderpoten en vooral veel liefde.

‘“Voor liefde heb je je verstand niet nodig.” Dit is nu typisch zoiets wat ik van Trip heb geleerd. Trip was mijn tweede hondje. Wanneer ik zulke dingen zeg, dat je beter je hart kunt volgen dan je hoofd, dan hoor je eigenlijk hém praten.’ – Arthur Japin, Honden voor het leven

Literaire fictie algemeen
Mozaiek
14 september 2021
08 oktober 2021

Evy De Brabander Hebban Recensent

Tussen wal en schip

door: Evy De Brabander 2 likes ebook

Honden, of huisdieren in het algemeen, kunnen je leven veranderen. Zeker als je opgroeit in de buurt van dieren, heb je meermaals het gevoel dat ze je bepaalde levenslessen meegeven die je niet kan oppikken van de ménsen rondom jou. Honden voor leven vertelt hoe Japins trouwe viervoeters hem hebben...

Reacties op: Honden voor het leven