Hoogmoed

Hoogmoed

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Gevaar lonkt achter elke hoek...
Johannes, een seriemoordenaar die Antwerpen teistert en zijn eigen gestoorde leefwereld met je deelt en dat terwijl je het verhaal mee volgt door zijn ogen. Hij vult je hoofd met puzzels en hij bepaalt de spelregels.

Wanneer hoofdinspecteur Lotte telefoon krijgt, wordt ze meegesleept in een web van gruwelijke moorden. Zenuwslopende opdrachten die deel uitmaken van een grotere puzzel, leiden haar van de ene plaats delict naar de andere. Net wanneer Lotte dichterbij dreigt te komen, verandert hij de spelregels en gaat het van kwaad naar erger. Het wordt een race tegen de klok, waar zij de spilfiguur van blijkt te zijn. Zal ze hem op tijd kunnen ontmaskeren en Antwerpen verlossen van de meest meedogenloze seriemoordenaar die Belgiƫ ooit heeft gekend? Of zal hij ontsnappen aan de politiemacht door zijn meesterwerk tot in de puntjes uit te voeren?

www.dennisverhulst.be
www.uitgeverijverhulst.be