Hoogst gevoelig

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Hoogst Gevoelig: De Praktische Handleiding Voor De Omgaan Met Zeer Hoogsensitief En Gevoelige Mensen (Gids Voor Hoge Gevoeligheid: Inclusief Vele Tips En Trucs Voor Privé En Professioneel Dagelijks Leven). Zeer gevoelig wonen: Rustig door alle dagelijkse situaties zonder zintuiglijke overbelasting! Het fenomeen van de hoge gevoeligheid wordt steeds bekender. Niet in de laatste plaats omdat het een steeds vaker voorkomend fenomeen lijkt te zijn - ook al zijn er nog steeds te veel zeer gevoelige mensen die zich niet echt bewust zijn van hun eigen specifieke kenmerken. Maar ondertussen hebben velen hun speciale gevoeligheid erkend en zo de basis gelegd voor een minder irritant, stressvrij, behoeftegericht en uiteindelijk gelukkiger leven. Hoge gevoeligheid kan een grote uitdaging zijn voor de betrokkenen - maar het is niet alleen een vloek maar ook een zegen. Deze gids behandelt het thema ''hoge gevoeligheid'' en is daarom geschikt voor mensen die er zelf mee te maken hebben, maar ook voor familieleden, ouders van zeer gevoelige kinderen of mensen die het onderwerp gewoon nader willen bekijken.

06 maart 2020