Hooptimisme

We horen het woord 'hoop' tegenwoordig bijna elke dag, in uiteenlopende situaties. Nooit eerder beseften we hoe belangrijk dat begrip in ons denken en doen is. Toch wisten we tot voor kort weinig over dit mechanisme. En wat blijkt?
Hoop is een keuze. Hoop is de bron van succes, kracht en geluk. Het valt niet helemaal samen met optimisme. Als hoop de bron is, is optimisme de richting.

In dit boek verkennen we de mogelijkheden om op verschillende domeinen meer hoopvol in het leven te staan. Die houding levert alleen maar voordelen op voor iedereen. Ook en vooral nu de tijden en de toekomst wankel en onzeker zijn. Want waar hoop is, is leven.

Is Hooptimisme het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hooptimisme