Hot or not

Gelezen 123 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 27 Favoriet 6 Recensies 1
Young adult Lijsten 3   Topics 0
Coco wil naast breaken met haar breakdancegroep Street Explosion niets liever dan model worden. Als haar beste vriend en break-maatje Joël haar stiekem opgeeft voor een modellenwedstrijd, is ze superblij, maar slaat ook de paniek toe. Is ze eigenlijk wel knap genoeg om model te worden? Ze moet het opnemen tegen ervaren modellen, maar gelukkig heeft ze via internet de sexy en superlieve Boy ontmoet, die haar via de webcam coacht. Maar is Boy wel wie hij zegt dat hij is? En waarom wil hij Coco naakt voor de webcam laten dansen? Als Joël erachter komt dat Boy meerdere meisjes aan het lijntje houdt, zet hij alles op alles om Coco op tijd te waarschuwen. Lukt het hem om Coco op andere gedachten te brengen?

In Your Choice Hot or not is de keuze aan jou. Dit boek volgt de verhaallijn die de lezer kiest. Grote problemen, of een happy end? Het is allemaal Your Choice!

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 13-15 jaar