Hotel in de Wolken

Hotel in de Wolken

Rank 8519 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

'Het hotel is nog niet tevreden. Het is de beurt aan het andere team. Het spel begint opnieuw.’

Hella en haar vrienden zitten nog steeds vast in het hotel dat in de lucht hangt. Ze zijn echter alles vergeten, zelfs hoe ze daar terecht zijn gekomen. Daar zorgen alle lekkernijen, die ze gretig oppeuzelen, op tafel voor. Ook het spel dat ze eerder moesten spelen om hun angsten te overwinnen en hun ouders terug te vinden, herinneren ze zich niet meer. En bovendien zijn hun ouders weer verdwenen.

Maar langzamerhand komen de herinneringen bij Hella terug en probeert ze de andere kinderen te overtuigen om te stoppen met het eten van al het lekkers. Wanneer ze op zoek gaan naar hun ouders, probeert het hotel hen op allerlei manieren te dwarsbomen. Kunnen de kinderen aan de duistere verleidingen van het hotel weerstaan? Lukt het hen om het hotel te verslaan en om hun ouders te vinden?

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar
Hamley Books (Bizzyby VOF)
24 maart 2022
24 maart 2022