Hou me verborgen

Riva woont en werkt in Londen en dat bevalt haar goed. Ze fotografeert voor de grootste modemagazines, heeft al een paar jaar een relatie met Will en haar beste vriend Alexander is een beroemde acteur. Toch heeft Riva het moeilijk om in de drukke, lawaaierige stad haar leven te leiden. Ze is snel overprikkeld, kan moeilijk sociale contacten leggen en vermijdt grote evenementen. Alexander neemt haar mee op vakantie naar een afgelegen plek waar hij nergens herkend zal worden. Daar beseft Riva dat haar weggestopte gevoelens voor Alexander komen bovendrijven. Maar hij is zo bekend dat hij overal achtervolgd wordt door paparazzi, naar premières moet gaan en verwacht wordt op uitbundige feesten. Lukt het Riva om zich over de sociale druk te zetten of blijft ze liever geheim achter de schermen?

Recensies (22)

Meer recensies

Is Hou me verborgen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hou me verborgen