Hou van je innerlijke Godin

Hou van je Innerlijke Godin orakelkaarten zijn gemaakt om je te helpen;
je goddelijke vrouwelijke geest te laten ontwaken en tot uitdrukking te brengen,
vanuit je hart te leven, je ware zelf te laten zien
het rebelse dat je in je hebt te ontdekken.
om nee te zeggen tegen de stemmen van angst en haat
je liefde, de waarheid en je kracht op aarde tot uiting te brengen
de stem van je innerlijke godin te laten horen, die aardig is voor je ziel.
Het vraagt echt moed om als mens in deze wereld met de waarheid te leven. We worden vaak geleerd de regels te volgen en een goede jongen of goed meisje te zijn - en als we dat doen zal alles oké zijn. Je innerlijke godin is van mening dat dit allemaal onzin is. Ze weet dat wanneer je anderen de controle geeft over je geest, je niet langer groeit en je een gevangene wordt van de angst van anderen. Ze wil zo veel voor jou. Ze wil dat je een mooie goddelijke bestemming (be)leeft. Ze wil je laten zien hoe je liefdevol rebels kunt zijn, de regels kunt breken die tegen je hart en ziel ingaan, het spel kunt veranderen en met je hart kunt spelen. Ze zal je laten zien hoe je het leven kunt leven dat alleen voor jou is bedoeld.

Is Hou van je innerlijke Godin het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hou van je innerlijke Godin