Houvast voor je relatie

We leven in een tijd die veel eisen stelt aan relaties. Chapman schrijft over de uitdagingen die echtgenoten tegenkomen doordat zij langere tijd in een beperkte ruimte moeten samenleven tijdens COVID-19. Maar dit boek is ook relevant voor echtparen die na de pandemie aan de gezondheid van hun relatie willen werken. De gezamenlijke 'opsluiting' kan zorgen voor extra stress in een huwelijk en in iedere situatie (werkloosheid, ziekte of pensioen). Chapman geeft de 5 belangrijkste adviezen voor een krachtige liefde terwijl we dicht op elkaar leven, zodat we zowel psychologisch als ook emotioneel toch gezond kunnen blijven.

Is Houvast voor je relatie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Houvast voor je relatie