How to fail

How to fail

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 16 Favoriet 0 Recensies 0
How to fail, omdat leren hoe te falen, ons eigenlijk leert hoe beter te slagen van Elizabeth Day is gebaseerd op haar populaire podcast How to Fail, over het maken van fouten, wat je ervan kunt leren en hoe je het in de toekomst beter zou kunnen doen. Day beschrijft wat zij in de verschillende stadia van haar leven van tegenslagen leerde: van gepest worden op het schoolplein, zakken voor je rijexamen, relaties die stuklopen en single-zijn, kinderloosheid en verwaterde vriendschappen. Door haar eigen verhaal weeft zij de verhalen van beroemdheden zoals Lily Allen, Tara Westover, David Nicholls en Sebastian Faulks, die zij voor haar podcast interviewde.
How to fail is gebaseerd op het simpele principe dat het ons sterker maakt als we begrijpen waarom we falen. Het is een boek over het leren van pnze fouten en over niet bang zijn.
How to fail van Elizabeth Day is een boek voor iedereen die ooit gefaald heeft. Een boek voor ons allemaal dus.

Literaire non-fictie algemeen
Ambo|Anthos