Huid op huid

Huid op huid

Gelezen 19 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 34 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1   Topics 0
Sprankelend van originaliteit

Kepler kan wisselen van persoon door iemand aan te raken. Meestal beschouwt hij die geleende lichamen als een hobby, maar soms raakt hij aan ze gehecht, zoals aan Josephine. Maar dan wordt zijn geliefde Josephine vermoord, terwijl de moordenaar het op hém, Kepler, had gemunt. Hij begint aan een missie om achter de waarheid te komen en Josephines dood te wreken.

'Huid op huid' is een razend spannende thriller mét diepgang, verrassend actueel in onze tijd van het altijd meer en mooier willen, van het beter voordoen dan je bent. Je wordt meegesleept door heel Europa in de jacht op de moordenaar. 'Huid op huid' is letterlijk en figuurlijk grensoverschrijdend

Lisette Graswinckel
Nieuw Amsterdam
27 juli 2015
28 juli 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Een thriller vermengd met fantasy

door: Anne Terwisscha 1 like

Hoe vang je een geest? Dat doe je bij voorkeur niet, als het aan Kepler ligt, een entiteit die bij gebrek aan iets beters onder die naam door het leven gaat. Hij/zij is de verteller van Huid op huid. Kepler was ooit een mens, maar werd een geest toen hij/zij werd vermoord en nog net in staat was om...

Reacties op: Huid op huid