Huil maar, ik wens je uitstel toe

Met deze gedurfde en moorddadig geestige verhalen serveert Joubert Pignon de bekommernissen van onze tijd als het literaire equivalent van een voedzame maaltijd. Hij presenteert een prachtige salade van de moderne cultuur - fris en knapperig. Pignon brengt stedelijke omwentelingen herverteld als grensloze mythes; reisverhalen door landen mogelijk gemaakt door verbeelding; cryptische dialogen die naar beneden kronkelen langs het fundament van onze verlangens, dromen en angsten. Net als al Pignons werk zijn de in dit boek verzamelde verhalen triomfen van taal en perceptie, tegelijk verontrustend en onweerstaanbaar.
Pignon is terug, met verhalen die nóg wranger, geestiger, formidabeler zijn.

Recensies (1)

Is Huil maar, ik wens je uitstel toe het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Huil maar, ik wens je uitstel toe