Verbrand

Rank 5530 Gelezen 157 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 81 Favoriet 9 Recensies 0
Young adult Lijsten 1   Topics 0

Drie meisjes spelen met vuur, en als ze niet oppassen, zal iedereen zich branden…Het zijn onheilspellende tijden in het Huis van de Nacht. Zoey Redbirds ziel is verbrijzeld. Nu alles waar ze voor stond uiteenvalt en haar hart gebroken is, verlangt ze ernaar om voorgoed in het hiernamaals te blijven. Zoey's krachten nemen snel af en het lijkt er niet op dat ze zichzelf op tijd bijeen kan rapen om naar haar vrienden terug te keren en de zaken weer op orde te brengen. Stark is de enige levende persoon die haar kan bereiken, maar hij moet wel een manier vinden om dat te doen. Volgens de Hoge Raad van Vampiers zal hij moeten sterven, maar dan zal Zoey de strijd zeker opgeven. En er resten nog slechts zeven dagen...Dan verschijnt 'beste vriendin voor altijd' Stevie Rae op het toneel. Ze houdt een geheim verborgen dat mogelijk de sleutel is om Zoey terug te halen, maar tegelijkertijd dreigt haar hele wereld uiteen te spatten.

Young Adult
Fictie 15+
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Oorspronkelijke titel
Burned
Het Huis van de Nacht (7)
Henny van Gulik
Boekerij