I love Happy Cats Revolutie

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 0
Na het succes van haar eerste besteller, ‘I love Happy Cats’ - Handleiding voor een gelukkige kat’, brengt Anneleen Bru nu het langverwachte vervolg uit, de ‘ I love Happy Cats Revolutie ‘.

Dit boek onthult alle geheimen om het gedrag van de kat te begrijpen én te veranderen via training, management en gedragsmodificatie, en is bestemd voor de gevorderde katteneigenaar en -professional.

Anneleen verzamelt in dit boek al haar kennis als gedragstherapeut in een uniek model, de Kattenmatrix, een 50-stappenplan dat ze ontwikkelde om het gedrag van de kat (opnieuw) in balans te brengen.
Aan de hand van de Kattenmatrix kan elk ongewenst gedrag bij de kat aangepakt worden op een gestructureerde manier, gebaseerd op wetenschappelijke info en tien jaar ervaring. Het boek bevat duidelijk overzicht van de meest voorkomende gedragsproblemen bij katten en hoe deze te verhelpen.

De revolutie van gelukkige katten startte met de Handleiding en gaat verder met die uitgebreide en diepgaande naslagwerk voor liefhebbers en professionals om het gedrag van de kat voor eeuwig en altijd te doorgronden en te veranderen.
Felinova Comm V

1 keer bewerkt, laatste bewerking door lore_a