Idyllisch Ibiza

Er zijn maar weinig plekken die zo tropisch, magisch, spiritueel, natuurlijk en paradijselijk zijn als Ibiza. Met deze reisgids, vol met persoonlijke verhalen van locals die de onontdekte spots van Ibiza en Formentera kennen, willen we je de échte Ibiza vibes laten voelen.

Deze reisgids is inclusief:
- 2 geïllustreerde plattegronden van Ibiza en Formentera
- 6 verrassende dagroutes (per auto/scooter)
- 2 leuke wandelroutes
- unieke tips van 18 locals (van onder andere een dj, bierbrouwer, Ayurveda specialist, een Nederlandse ondernemer en een kunstenares)
- Hotspots, hidden gems en tips per deel van Ibiza (noord, oost, zuid, west, binnenland) en Formentera
- Historische weetjes
- Do’s en dont’s als je zelf op Ibiza wilt gaan wonen
- Thuis nagenieten met recepten en ‘Do It Yourself projectjes’
- Een plekje voor je eigen herinneringen, verrassende ontdekkingen en creatieve ingevingen

Is Idyllisch Ibiza het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Idyllisch Ibiza