Iedereen kan dansen

Iedereen kan dansen is een boek dat je niet vaak tegenkomt: een literaire fotostrip, een muzikaal sprookje dat je de kans geeft om vanuit je luie stoel alles te doen wat we momenteel niet mogen in de echte wereld: reizen, avonturen beleven, dansen en het leven vieren.

Raoul de Jong vertelt zijn levensverhaal in geuren en kleuren, in woord en beeld, met tekst en muziek. Hij brengt een ode aan degenen die hem hebben geïnspireerd: zijn oma en opa met wijze levenslessen, zijn alleenstaande hippiemoeder, de depressieve vrienden uit Schiedam, de musicalsterren op Broadway, zijn grote literaire voorbeelden, zijn Italiaanse geliefde Gianluca en zijn eigen Surinaamse vader. Samen dansen zij de sterren van de hemel en laten ze zien hoe je het leven kunt veranderen in een grandioze musical.

Is Iedereen kan dansen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Iedereen kan dansen