Iets te verbergen

Rank 900 Gelezen 330 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 338 Favoriet 6 Recensies 13
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 6 Top25's 1   Topics 0
‘Iets te verbergen’ (Dirty Little Secrets) van Jo Spain is een thriller in de lijn van de serie ‘Big Little Lies’(Liane Moriarty).

Olivia Collins heeft drie maanden dood in haar huis gelegen. Haar buren in de gated community – een verzameling van voorbeeldige huizen, gras netjes gemaaid, de bewoners rijk en succesvol – zeggen geschokt te zijn, maar niemand van hen heeft opgemerkt dat ze haar al een tijdje niet hadden gezien. De politie stelt een onderzoek in waarbij langzaam maar zeker barsten in de façades verschijnen. Bovendien blijkt elk van de buren wel een reden te hebben om Olivia dood te wensen…

‘Een moderne variant op Agatha Christie: één setting, meerdere verdachten en talloze motieven. Briljant gedaan!’ Irish Times

Jo Spain werkte eerder als adviseur op Economische Zaken bij het Ierse parlement. Haar debuut ‘Ik beken’ werd een bestseller in Ierland. Ze woont met haar man en vier kinderen in Dublin.

Literaire thriller
Jan Smit