IJsland puur

ijsland puur - fotografie Theo Bosboom Al vanaf zijn eerste bezoek aan IJsland is natuurfotograaf Theo Bosboom gefascineerd door de rauwe schoonheid van de natuur en de grote diversiteit aan landschappen en natuurverschijnselen. Hij voelt zich op IJsland veel dichter bij de natuur dan op welke andere plek ook: "het is net alsof ik de natuur hier intenser beleef. IJsland kruipt onder mijn huid, het raakt me, het overweldigt me, iedere keer weer opnieuw." In ijsland puur is zijn persoonlijke fotografische visie op IJsland neergelegd, met veel aandacht voor de details in het landschap en veel grafische en stilistische beelden.

Is IJsland puur het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op IJsland puur