Ik, Annemarie Wat zou je doen als je zou durven?

Na tien jaar zet Annemarie een punt achter de ziekelijke relatie met de narcistische Nikki. Annemarie moet nu er achter zien te komen, wie zíj nu eigenlijk is. Want ze heeft geen idee, aangezien ze niets meer dan een slaaf in hun relatie is geweest. Annemarie bedenkt een lijst met 101 dingen die ze wilt gaan doen om zo zichzelf terug te vinden.
Met vallen en opstaan, angsten overwinnen en beste vriend Erik aan haar zij, ontdekt Annemarie het leven. Haar eigen leven! En wat is het leven eigenlijk mooi, als je ervoor open durft te staan.

Recensies (1)

Is Ik, Annemarie Wat zou je doen als je zou durven? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik, Annemarie Wat zou je doen als je zou durven?