Ik ben geen kind meer

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
FLAPTEKST - FLAPTEXT
Samenvatting - Beschrijving
(Jong )Volwassenen, gaan zich onophoudelijk te buiten aan drank, geweld, drugs, criminaliteit en seks. Althans, volgens de media. En wat de pers haalt is volgens sommigen slechts het topje van de ijsberg. Wat is er tegenwoordig met de tieners aan de hand? Zijn ze echt van God los of is alles zwaar overdreven? In opdracht van uitgeverij Elmar ging journalist Karl Hammer Kaatee op onderzoek uit en sprak een jaar lang met talloze jongeren en organisaties. Zijn bevindingen staan in dit meeslepende boek, waarbij de lezer de ene keer getuige is van indringende momenten uit het geheime leven van tieners, en de andere keer nuchtere cijfers en meningen van onderzoeksinstituten krijgt gepresenteerd. Dit boek zal tot in de verre toekomst de beeldvorming over 'stigma's' bepalen.
Bekijk en lees over de verschillen en overeenkomsten van toen en nu en bekijk de signalen en stigma's, waar maakte zich toen druk over en waar maken wij ons druk over vandaag de dag.
Laat aan anderen in je naasten omgeving dit boek zien en deel en praat erover, wat is je mening en maak het bespreekbaar.

Veel kijk en lees plezier en Succes!

Feelgood
Bindwijze: Paperback
16 mei 2009

Reacties op: Ik ben geen kind meer