Ik ben

Ik heb me ingeschreven voor een opleiding, energetisch therapeut. Een onderdeel van de opleiding was om een dagboek bij te houden. Dit is dat dagboek, dit zijn mijn ervaringen. Ik heb dit in eerste instantie puur voor mezelf bijgehouden. Nu, jaren later, deel ik mijn ervaringen.

Ik krijg jeuk van zelfhulpboeken: veel is geschreven vanuit een soort expertrol over hoe iemand zijn of haar leven succesvol heeft omgedraaid, en hoe jij dat ook kan als je hun boek leest.

Ik verdiep me wel graag in de ervaring van anderen. Iedereen is uniek, en iedereen leeft zijn of haar eigen leven. Het zou nogal saai en onzinnig zijn om hetzelfde pad te lopen als een ander. We kunnen zeker wel leren van elkaar. Niet op een schoolse manier, maar door ervaringen uit te wisselen.

Daarom dit boek. Ik deel mijn ervaring. Vrij ruw en puur, dus het valt misschien niet mee om erdoorheen te komen. Ik heb het bewust niet te veel opgepoetst, dat is het leven immers ook niet.

Is Ik ben het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik ben