Ik doe wat ik kan

In deze onzekere tijden is het heerlijk dat er zo’n schrijver bestaat als Reinier van Delden. Ook dit keer is hij er weer in geslaagd om met een fijn pennetje zijn wereld te beschrijven.
Hij verwondert zich met grote regelmaat over wat hij ziet en wat dat met hem doet. Hij kijkt terug op zijn verleden en beschrijft zijn dagelijkse sores, die ongetwijfeld een lach
op je gezicht doet toveren.

De kracht van zijn verhaaltjes zit ‘m in de treffende beschrijving zodat je het gelijk voor je ziet. “Het zijn net korte filmpjes” aldus de mensen die hem al langere tijd volgen.

Ik doe wat ik kan is dan ook een ode aan de verbeelding en verdient het zeker om gelezen te worden.

Is Ik doe wat ik kan het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik doe wat ik kan