Ik en de rovers zingen karaoke

Het belooft een saaie zomer te worden voor de 10-jarige Roos de Ridder, want zij moet naar vioolkamp. Gelukkig wordt ze net op tijd opnieuw 'gekidnapt' door de Rovers. In dit tweede boek over deze bijzondere familie laat Roos zien dat zij helemaal bij hen hoort. Het vrije leven waar ze zo van houdt kan weer beginnen: met het busje over landweggetjes
scheuren, kamperen aan de oever van de rivier en eten als een echte struikrover.

Bovendien staat het bandietenzomerfeest voor de deur en daarmee ook de belangrijke karaokekampioenschappen. Degene die wint, wordt de nieuwe bandietenkoning of -koningin. Razende Karel Rover bereidt zich net als iedereen voor op de wedstrijd en denkt dat hij een goede kans maakt om te winnen, maar dan blijkt dat de andere bandietenfamilies
niet het beste voor hebben met hem en zijn familie...

Ook internationaal is Ik en de Rovers een groot succes. Het is al aan 10 landen verkocht en in de winter van 2012 komt de speelfilm uit.

Recensies (1)

Is Ik en de rovers zingen karaoke het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik en de rovers zingen karaoke