Ik hoef niets te doen

We kennen Marianne Williamson natuurlijk als de auteur van de bestseller 'Terugkeer naar Liefde', waarin zij op bijzonder aanstekelijke en persoonlijke wijze de principes van Een cursus in wonderen uitlegt. Dat doet zij ook op deze Marianne Williamson legt uit hoe Een cursus in wonderen denkt over overgave en onze plannenmakerij als we met problemen worden geconfronteerd. Het is goed om op zon moment naar binnen te keren en ons over te geven aan de Goddelijke kracht. Dit maakt de oplossing van ons probleem mogelijk. Onze innerlijke vrede hoeft overigens niet afhankelijk te zijn van onze omstandigheden.
Deze CD is een echte aanrader voor iedereen die, op een makkelijke manier, meer te weten wil komen over het gedachtegoed van Een cursus in wonderen en de praktische toepassingen van de principes uit dit wonderbaarlijke boek!

Is Ik hoef niets te doen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik hoef niets te doen