Ik kan alles, dus jij ook

Frank Bruining laat in Ik kan alles, dus jij ook zien dat het niet moeilijk hoeft te zijn om met jezelf in balans te zijn. Door vijf principes uit de natuur die gaan over energie en ervaring te omarmen, ontdek je de natuurlijke flow van jouw bestaan en zie je dat juist meer rust en minder doen jou brengen naar geluk.

De vijf principes in dit boek leerde Bruining van de sjamanen in de Andesgebergte, bij wie hij in de leer ging na een moeilijke periode in zijn eigen leven. Ondanks dat hij al jarenlang mediteerde had hij het gevoel dat iets ontbrak, en hij vertrok naar Peru. Bij thuiskomst ontdekte hij dat deze sjamanistische en natuurlijke principes stand houden in het nuchtere Nederland en dat je geen sjamaan hoeft te zijn om ze in jouw dagelijkse leven toe te passen. Wanneer je de principes toelaat, ontdek je ruimte, ontspanning, en tevredenheid. En voor je het weet heb jij – net als Frank – ook het gevoel dat je alles kunt.

Is Ik kan alles, dus jij ook het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik kan alles, dus jij ook