Ik kan er een boek over schrijven

Ik kan er een boek over schrijven

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Nadat Hesron weer eens is gedumpt - deze keer door een dame met wie hij hoopte samen oud te worden - gaat hij op zoek naar een nieuwe vrouw in zijn leven. Wat volgt is een online speurtocht op dating apps naar de vrouw van zijn dromen. Hij verzamelt duizenden matches en heeft tientallen dates, in binnen- en buitenland. Alles komt voorbij, van vegetariërs tot officieren van justitie en van bakfietsmoeders tot golddiggers. 'Ik ben blij dat ze geen Nederlands kan lezen, want als ze kon ontcijferen dat er op mijn knalgele Vomar-tas met rode koeienletters VOORDEELTAS staat, waren we snel uitgepraat.'
Iedereen doet zich online anders voor, ook de nuchtere Hesron. Maar in dit boek stelt hij zich eerlijk en kwetsbaar op, met een flinke dosis humor. Als lezer hoop je dat hij zijn droomvrouw zal vinden, maar lukt hem dat ook?

De ongeveer 35-jarige Hesron Bon date wat hij kon. Hij noemt zich 'geen schrijver' maar kan waargebeurde verhalen vertellen als geen ander. Dit is zijn eerste en waarschijnlijk ook enige boek.
Waargebeurde verhalen
Uitgeverij Brandt