Ik mag er zijn!

Rank 3105 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Na een kortstondige maar heftige periode van feesten en drugsgebruik, kwam Arian tot geloof en leerde hij de genade van God kennen. Toch bleef hij worstelen met zijn identiteit en hoe hij God kon zien als liefdevolle Vader zoals de Bijbel hem dat leerde. Toen ruim 20 jaar na zijn bekering zijn vader overleed aan de gevolgen van kanker, kwam er een lang bewaard geheim naar boven over zijn verwekking. Hij was een kind van een anonieme zaaddonor. Langzaam maar zeker vielen de puzzelstukjes op hun plaats en kon de weg naar herstel beginnen. In dit openhartige boek vertelt Arian over zijn leven, maar ook over de enorme liefde en genade van de hemelse Vader. Het boek is niet alleen een aanrader voor mensen die het gemis van een vader (hebben) ervaren, maar ook voor hen, die te maken hebben met afwijzing en minderwaardigheid. Arian laat door dit boek heen zien, dat waar je ook vandaan komt of wat jouw verhaal ook is, God met open armen op je te wachten staat. +

01 januari 2020

Reacties op: Ik mag er zijn!