Ik miauw van jou

Ik miauw van jou is een boek dat ronkt van liefde voor katten. Door de ogen van Veronique Puts is iedere kat – dus ook die van jou – adembenemend. In elke kat ziet zij een getalenteerde muizenvanger, een adembenemende acrobaat, een fluwelen manipulator of charmante verleidster. En als de kat ligt te slapen, blijkt ze ook nog een zenmeester te zijn! Mediteren en ontstressen? Je leert het vanzelf door te kijken naar je eigen kat. Pernod, de grijze kater van stand, deelt zijn mandje met Cootje, een meisje met een gretige neus voor kattenkwaad. Het dagelijkse leven van deze twee katten vormt de basis voor alle hilarische tekeningen en verhalen in dit boek. Veronique Puts is columniste bij Dag Allemaal (BE) en Majesteit (NL). Ze schreef en illustreerde al zeven succesvolle boeken over haar katten. Van haar verschijnt ook ieder jaar de Kattenkalender met knappe foto’s.

Is Ik miauw van jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik miauw van jou